دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

دوماهگی

1398/1/26 15:33
نویسنده : مامان مریم
634 بازدید
اشتراک گذاری
دوماهگیت مبااارک باشه دختر ته تغاری خونه مون🤗🤗🤗🤗🤗
دو ماه از اومدنت گذشت و تو داری روز به روز شیرین و شیرین تر میشی و حال خونه مون و کلی عوض کردی... با خنده هات و صداهایی که اینروزا از خودت در میاری دل همه رو بردی...من و بابایی یه طرف آندیا با وجود لجبازیایی که بعد از اومدن تو داره با ما میکنه ولی عاشق توئه..... این و میشه از حال و احوال اینروزاش فهمید.همش می پرسه مامان کی دیانا میتونه بیاد توی اتاق من، پیشم بخوابه....؟؟؟
کوچولوی دوست داشتنی خونه ما روز ۱۳ فروردین یا همون۱۳ بدر خودمون دو ماهه شدی و من به رسم یادگاری از این روز چند تا عکس واست گرفتم....بمونه یادگاری این عکسا و حرفها که وقتی بزرگ شدی خانوم شدی و خوندی بفهمی که مامان همیشه هم تو و هم آندیا رو عاشقانه دوست داره در واقع شما قلبهای تپنده بیرون از بدن من هستید......
دوستون دارم تا ابد









پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 فروردین 98 15:54
😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 98 16:53
به به چقدر نازه حدا حفظشون کنه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه انشالله