دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

خوابهای طلایی

1398/1/30 0:24
نویسنده : مامان مریم
861 بازدید
اشتراک گذاری
بهترین اسمی که برای این پست میتونستم بزارم همینه..."خوابهای طلایی" ، البته باید بگم که خوابهای طلایی یک قطعه موسیقی هستش مربوط به زنده یاد جواد معروفی که برای پیانو نوشته شده و اگه گوش داده باشی بسیاااار بسیاااار زیباست....
شایدم من از اون الهام گرفتم ، آخه خوابهای تو هم کمتر از یک موسیقی آرام بخش نیست...وقتی خوابی دلم میخواد ساعتها فقط نگاهت کنم .... و از نگاه کردنت سیر نمیشم....یهویی گوشی و بر میدارم و هی ازت عکس میگیرم......هی بعدش نگاه میکنم و حال میکنم.....

خواب همراه باخنده😁😁😁


تجربه نشونمون داده ،وقتی دستات رو به بالای یعنی داری هفتاد تا پادشاه و خواب میبینیو اگه بمب بالای سرت بترکه انگار نه انگار🙄🙄🙄


خواب طلایی به معنی واقعی، صدای نفسات و میشنوم...عاشقتم 😍😍😍😍


خواب با دستان بسته، اینقدر این مدلی راحت میخوابی که نگو......🐤🐤



وقتی شبا بد میخوابی، به عبارتی نمیخوابی....صبح اینجوری بیهوشی و من با موهای سیخ سیخی ازت عکس میگیرم😩😩😩😩


ژست پاهات موقع خوابیدن

چیه؟؟ دوست ندارم بخوابم ازم عکس بگیری
زوره مگه؟؟😡😡😡
خواب را به چشم هایت دعوت میکنم
بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر ِ من
سار ها چه کوک میخوانند !
برای بهانه های خواب ِ تو چشم هایت چه دلبرانه است !
ناز کنار ِ ناز ِ تو هیچ است ...
دستهایت بوی روزهای عشق ِ مرا میدهد.
چشم هایت تمام ِ فصل های عاشقیست...
تو عشقی ؟ یا عشق تو ؟
چه عاشقانه میشود نگاه هایمان وقتی به هم میرسند ...
بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر ِ من

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 فروردین 98 0:41
ماسالله چقدر خوشگل و نازه
مامان آیسلمامان آیسل
30 فروردین 98 9:40
عزیزمممممم