دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

اندر احوالات پایان دوران نوزادی

1398/1/25 22:39
نویسنده : مامان مریم
889 بازدید
اشتراک گذاری
یک ماه و اندی از پیوستن به خانواده ما میگذره...خیلی کلیشه ایه اگه بخوام بگم مثل باد یا برق گذشت .......
با اینکه من یک پرستارم و سالها هم با نوزادان سر و کار داشتم اما همیشه از این ۲۸ روز اول که دوران نوزادی نامیده شده هراس داشتم، بچه ها بعد از گذشت یکماه تقریبا" وضعیت نرمال تری دارند...خصوصا" برای من که دست تنها بودم و کسی بجز همسرم کمکم نبود....
این روزا دختر خوبی هستی و شبها معمولا" میخوابی فقط برای شیر خوردن گریه میکنی....باهات که صحبت میکنیم یه جورایی واکنش نشون میدی، یه لبخند نصفه نیمه تحویلمون میدی تا دل مارو بدست بیاااری..... آندیا اما هنوز تا تنها یه جا گیرت میاره بوس بارون میکنت....نمیدونم از عشق زیادیه یا .......که ما میزاریم به حساب عشق و عاشقی خواهرونه...ولی هنوز نتونستم اینو بهش یاد بدم که نباید از لپ بچه به این کوچولویی بوس کنه....هر چی هم که منعش میکنم بدتر میکنه
تازه قرار بر این بوود که خیلی نسبت به دیانا واکنش نشون ندیم، به عبارتی همه توجه به سمت آندیا باشه تا دخمل کوچیکه....ولی خوب نمیشه...
فندق کوچولو ....میدونی، از وقتی اومدی عاشقت شدم صد برابر........ تو دلبری میکنی صدای منو که میشنوی خودتو لوس میکنی ....(الان میگن آخه لوس کردن بچه ۴۰ روزه دیگه چه صیغه ایه) ولی مامانا لوس کردنا رو میفهمن.....
اینم یکسری از عکسهای ۴۰ روزه گی فندق




پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 فروردین 98 10:34
کوپول کی بودی تو!!!! 😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 فروردین 98 10:47
خدا حفظشون کنه ماشالله