دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

دلبرجااااانم

1398/2/10 17:26
نویسنده : مامان مریم
585 بازدید
اشتراک گذاری
عجب روزایی هستن این روزای خوب اردیبهشتی......کاش تموم نشن و کشدار بشن...اونقدر طول بکشه که من و تو حسابی با هم حال کنیم...این روزا که خونه هستم و باید هزار بار قدرش و بدونم و از کنارت بودن نهایت لذت وببرم..اصلا" مرخصی زایمان و برای همین گذاشتن که مادرا ، مادر کنن و کیف کنن....
روزا آندیا مدرسه میره و من و تو دو تایی پیش همیم....من با صدای بلند باهات حرف میزنم ،شعر میخونم و تو هم ابراز احساسات میکنی... اینقدر دست و پا میزنی که من بجای تو خسته میشم....آقو آقو میکنی و دلبری و من هزار بار میکشی....آخه کی گفته بچه دوم خوب نیست...عشقه بخدا عششق....کاش زودتر میومدی و زندگیمون و گرمتر میکردی...البته که با وجود آندیا زندگیمون گرم هست ولی با تو گرمتر میشه...اصلا" کاش زودتر میومدی واسه دل آندیا که اینقدر بهت عادت کرده و عاشقانه دوست داره‌..همبازیش بودی و کلی خواهرونگی واسه هم داشتین....الانم دیر نیست..میتونم تصور کنم روزایی رو که همبازی بشین، همراز بشین، دم گوش هم پچ پچ کنین و بخندین و من و بابا حاااالی بکنیم....دیر نیست اون روزا...اینقدر زود بزرگ بشین و خانوم
چند روز دیگه ۳ ماهه میشی و من هنوز ۳ ماهه دیگه فرصت دارم پس تا میتونی دلبری کن دلبررررر جانم


چه لبای جیگری واست این نرم افزاره درست کرده..والا  به خدا

اینم از هنر نمایی مامان خانوم
کجاش و دیدی حالااا


پسندها (2)

نظرات (2)

❤️Maman juni❤️Maman juni
10 اردیبهشت 98 18:11
خدا از چشم بد دورش کنه عزیزم  خیلیم ناااازه  واست نگهداره خدا 😍🌹🥰
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 اردیبهشت 98 19:37
بچه ها تو ابن سن اونقدر شیرینه ادم میگه بخورمش😅😍😘