دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

بیمار خنده های توام ، بیشتر بخند

1398/1/30 15:01
نویسنده : مامان مریم
331 بازدید
اشتراک گذاری
تو میخندی و من غرق خنده های تو میشم...یهو یادم میوفته که باید این لحظه ها رو یه جایی واسه خودم ثبت کنم و کجا بهتر از دوربین موبایل که هر وقت یه جایی خسته شدم و انرژی کم آوردم خنده های تو به دادم برسن.....
این روزا خیلی شیرین شدی تا نگاهت میکنم میزنی زیر خنده مخصوصا" صبح ها که بیدار میشی جون میدی واسه خندیدن ....تو میخندی و منم میچلونمت. البته اینا همه دور از چشم آندیا هست، اون که میره مدرسه من آی شروع میکنم به ماچ و بوسیدن از تو کافیه جلوی اون یه بار ببوسمت هزار بار بوست میکنه . اگه بگم نکن، نبوس ، لپاش قرمز میشه ...میگه خودتم بوسش کردی.....
آخه دلبری تو یه کم کمتر کن ته تغاری........ همه رو دیوووونه کردی
به قول قیصر امین پور (شاعر) :
لبخند تو خلاصه خوبی هاست💋



ای بهترین بهانه بودن ، دمی بخند تا بشکفد گل از گل من ،یک کمی بخند ای خنده های ناب تو درمان درد وغم بر دردهای جان و دلم مرهمی....بخند




لبخند های تو دنیای من است..برای هر لبخند جان میدهم..بخاطر همین است که از خدا هر روز میخواهم..روزی هزار بار جان به من بدهد..تا هرکدام را فدای لبخند ات کنم ..
جوووووووون من هستین شما دو تاااااا🤗😚😚



پسندها (2)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 فروردین 98 22:20
ماشالله بچه شیرینی هست
مامان صدرامامان صدرا
31 فروردین 98 0:37
عرزززززیزم همیشه بخندی😚😚