دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

مامانِ عکاس باشی

1398/6/20 21:11
نویسنده : مامان مریم
211 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش همینجوری بیکار بودم و داشتم توی کامپیوتر واسه خودم میگشتم که چشمم به عکاسای کوچیکی های آندیا افتاد و خلاصه کلی نشستم به نگاه کردن عکسها....بعد با خودم گفتم چقدر این دختر بزرگه عکس داره چه عکسهای هنری هم گرفته بودم تصمیم گرفتم دوربین بردارم و از نخودک خونمکنم عکسهای هنری و خوشکل موشگل بگیرم که نتیجه ش شد این عکسهایی که قراره براتون بزارم البته این عکسها حاصل چند روز رنج و زحمت و .....است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یه عکس دارم شکار لحظه هاست.
چند روز پیش جلوی تلویزیون در حال بازی بود که یهو یه اهنگ شاد از بیژن مرتضوی شروع شد....اصلا غرق شدی توی tvو دست بردارم نبودی...بدو بدو موبایل و آوردم از پشت عکس گرفتم.

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
12 مهر 98 20:39
دیانا جون😘الهی چه نازه خداحفظش کنه ممنون میشم مامان دیانا جون دنبالم کنین😍