دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

فرزند دوم من

1398/1/19 22:26
نویسنده : مامان مریم
611 بازدید
اشتراک گذاری
در جواب اینکه فرزند دوم خوب هست یا بد..؟ بدون شک باید بگم خوبه....
هم برای پدر و مادر و هم برای فرزند اول خانواده.......
اندیا دختر اول من امسال کلاس اولی میشه و خود همین مدرسه رفتن پروژه ایی برای خودشه...ولی مدتها بود که روی مخ من و پدرش بود که من تنهایم...توی اتاقم تنها نمیخوابم...چرا همه دوستام توی مهد کودک خواهر یا برادر دارن ولی من ندارم و........هزاران هزار حرف و حدیث..‌.
اما راستش شرایط اقتصادی این روزها اصلا خوب نیست، هزینه های یک زندگی عادی به قدری بالاست که کمر ادما خم میشه...دلار به ۱۲ هزار تومن رسیده و به قول یکی از همکارام که دوقلو داره تمام حقوق اخر ماهش برای پوشک و شیر خشک خرج میشه....
اما بهرحال فرزند دوم با تمام شک و شبهه هایی که برای ما داشت رسما" وارد زندگی ما شد.....
خوش اومدی موجود کوچولوی دوست داشتنی.قدمت روی چشمامون....به نظرم هر اتفاقی که توی زندگیمکن میوفته حکمتی داره که بعدها و بعدها متوجه میشیم....اومدن این مسافر کوچولو هم حتما"دلیلی داره....و چه دلیلی مهمتر از اینکه اندیا از تنهایی در میاد و این کلی برای ما ارزش داشت..
پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمهفاطمه
21 فروردین 98 9:52
خدا حفظشون کنه