دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

اندر احوالات ۷ ماهگی

1398/7/8 22:04
نویسنده : مامان مریم
248 بازدید
اشتراک گذاری
از این روزای ۷ ماهگیت هر چی بگم کم گفتم.....شیرین شدی مثل قند و نبات..فکر کنم تو روزای اوج دلبری کردنت هستی....هر چی بگم کم گفتم.....والبته شیطوووون اینروزاااا که من میرم سرکار و خونه خاله هستی حسابی هم دلشون و بردی و هم داری بهشون حال میدی بخاطر شیطنتهات .....میگن یه جا اروم و قرار نداری.....فدات بشم مامان جووون که اینقدر شیطونی.... هر چی اندیا آروم و بیصدا بوود تو داری جبران میکنی خواهر کوچیکه...
اینم عکسهای لحظه های ناب شیطنت از نگاه دوربین موبایل بنده.....








وقتی یواشکی به اسباب بازیای آندیا شبیخون میزنی...

جووووونمی تو
عشقمی توووووخسته از شیطنت😥😥😥

عشق سه راه برق داری
یعنی چی؟🤔🤔🤔نخوووود خونمونی توچه جیگرررری شدی مامانیچه هنرمندیم من🤔🤔
خوابش میاد😒😒😒❤💚💙💟💖💜💛

پسندها (3)

نظرات (2)

mohammad
8 مهر 98 23:08
سلام خدا حفظشون کنه 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مهر 98 23:42
ای خدااااا😍😍😍😍 دلم خواست این دخملو😘😘😘💜💜💜