دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

پنج ماهه شدی خااانوووممم

1398/4/13 13:20
نویسنده : مامان مریم
227 بازدید
اشتراک گذاری

روزها از پی هم میگذرند و من هر روز عاشق تر از قبل مادر میشوم...پنج ماه در کنارت بودن برای من لحظات ناب تکرار نشدنی بود. هر روز صبح به عشق دیدن روی ماهت، به عشق دیدن لبخندهای بی ریایت، به شوق شنیدن صدای دلنشینت بیدار میشویم و شب هنگام با دیدن چهره معصوم و مهربان خفته در خوابت آرام میگیریم.

150 روز از باتو بودن چه زود گذشت.....

امروز ۵ ماهت تموم شد .دیگه کم کم داری خانوم می شی عزیزم.عاشق حرف زدنی دوست داری باهات بازی کنیم .دیگه قشنگ اسباب بازیهات و تو دستت مگیری و باهاشون بازی میکنی دوست داری فقط بشینیی....در واقع عاااااشق نشستنی...
فدای تو من بشم که مرواریدای قشنگت از زیر لثه هات دیده میشه انگار به همین زودی ها دندونای قشنگت میخواد در بیاد......
پنج ماهگیت همزمان بود با تولد عشق بزرگمون (آندیا) .......


این عکس پایین مربوط به تولد خودمه دقیقا" ۱۰ روز قبل تولد آندیا ست. که بابا و آندیا سورپرایزم کردن و واسم تولد گرفتن......
عاشقتوووونم من

 


از توانایی هات چی بگم که هر روز یه کار جدید و تازه انجام میدی...
الان به روزایی رسیدی که کشف همه چی و با وارد کردن اون شیء به سمت دهانت انجام میدی.....دستتم که مدام توی دهانت هستش و ابریزی فراواااان داری....اماده یی واسه غلط زدن چیزی نمونده که یه روز ببینم کامل برگشتی و چه ذوقی بکنم من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 تیر 98 13:52
ای جوووونم چقدرنفسه اخه😍😍