دیانادیانا، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دیانا الهه ماه وجنگل

نوروز سال ۱۳۹۸

1398/1/25 16:23
نویسنده : مامان مریم
217 بازدید
اشتراک گذاری
سال ۱۳۹۸ هم از راه رسید....
زمان سال تحویل حدودا" ساعت یک و نیم نیمه شب بود. آندیا و دیانا توی خواب ناز هستند من اما بیدارم...نزدیک سال تحویل حال عجیبی پیدا میکنم بغض تمام گلوم و میگیره و دوست دارم های های گریه کنم. دست خودم نیست......
تمام اتفاقات خوب و بد سال گذشته مثل پرده سینما از جلوی چشمام عبور میکنن....بعضیاشون اونقدر بد هستن که سریع ازشون رد میشم و با خودم میگم آخیش چه خوب شد امسال تموم شد و روی اتفاقهای خوب یه لبخند کوچیک لا بلای اشک هام روی لبم میاد....
دارم به سال ۹۷ فکر می کنم... چه سال بدی بود....چه سال پر استرس و پر از درد بود....اما میان این همه درد و بدی و .....توی سرمای زمستون یه فندق کوچولو درست زمانی که سر در گم و گیج از کار خدا بودم وسط تمام دردام اومد و دلم گرمه گرم کرد.....
خانواده ما چهار نفره شد و من خدا را بابت تک تک لحظه ها یی که داشتم چه خوب و چه بد شکر میکنم.....
ممنونم خدا جووون بابت فرشته کوچک ویگری که بهمون بخشیدی.ممنووووون🤗🤗🤗🤗




متاسفانه چون خیلی کوچولو بودی و همش خواب بودی بیشتر از این نشد ازت کنار سفره هفت سین عکس بگیرم.ان شاء الله سال آینده .....
پسندها (1)

نظرات (0)